Дидактична гра "Який настрій"

Лінія емоційно-ціннісного розвитку займає неабияку позицію у новій Програмі розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". вважається, що почуття дитини, її емоції та настрій є дуже важливими для її душевного стану. Тому слід навчати дитину аналізувати власні відчуття, виражати їх, пояснювати причину їх виникнення. Першим кроком до цього мають стати елементарні дидактичні ігри, спрямовані на ознайомлення дитини з різними емоціями на прикладі облич. Це можуть бути як людські обличчя (фотографії чи просто малюнки), так і обличчя тварин, казкових героїв:

радість (веселий, усміхнений, задоволений)

радість (веселий, усміхнений)

страх (зляканий)

сум (сумний, невеселий)

грайливість (веселий, грайливий)

сміх (веселий, усміхнений, задоволений)

подив (здивований, зачарований)

злість (злий, агресивний, недружній)

зухвалість (зухвалий, недружній)

сльози (сумний, плаксивий, нещасливий, засмучений)

гордість (гордий, впевнений)

спокій (спокійний, врівноважений)

Зображення різних емоцій